Коротше кажучи, ото, що я понаписував під попередніми фотографіями - не зовсім правда. Дорогою Смерті зветься вся ділянка, яку ми проїхали, довжиною більше 60 км. Перша частина, з рівним асфальтом та відбійниками - це вже результат реконструкції, що закінчилася у 2006 році. Останні 30 кілометрів оригінальної дороги залишилися незмінними, а нова гілка була прокладена вище та північніше, нею ми поверталися вже в автобусі. Але і там є проблеми, якийсь час нам довелося простояти, поки техніка розгрібала залишки масивного зсуву.
Дорогу було збудовано в 30-х роках і вона була чи не єдиною, що сполучала Ла Пас із лісистим районом Анд - Юнгас. З роками трафік зростав, а дорога не розширялася, що вкупі з затяжними сезонами дощів робило проїзд нею все небезпечнішим. В останні роки перед реконструкцією цей коротенький, за українськими мірками, відрізок шляху, забирав 200-300 людських життів щороку.
Болівійська Дорога Смерті. Небезпечна частина. *для тєх, хто в танкє* небезпечна - отут,де ти стоїш? чи ото прямоВєздє. Але там, де прямо - більш небезпечна
Болівійська Дорога Смерті. Небезпечна частина. *для тєх, хто в танкє* небезпечна - отут,де ти стоїш? чи ото прямоВєздє. Але там, де прямо - більш небезпечнатіпа...пєтляющая пьяна дарога?
вот им бы сьездить в альпы и посмотреть как в европе делают дороги, может стадноб сталоТак то ж Болівія - мутна країна з президентом - комуністом-корупціонером, любителем Путіна, яка там Європа...
Добре вже і так, що реконструювали в інших місцях.
вот им бы сьездить в альпы и посмотреть как в европе делают дороги, может стадноб сталоТак то ж Болівія - мутна країна з президентом - комуністом-корупціонером, любителем Путіна, яка там Європа...
Добре вже і так, що реконструювали в інших місцях.капец капец, вот интересно когда закончится в мире этот беспредел
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
llrr
11.09.14, 19:13
Коротше кажучи, ото, що я понаписував під попередніми фотографіями - не зовсім правда. Дорогою Смерті зветься вся ділянка, яку ми проїхали, довжиною більше 60 км. Перша частина, з рівним асфальтом та відбійниками - це вже результат реконструкції, що закінчилася у 2006 році. Останні 30 кілометрів оригінальної дороги залишилися незмінними, а нова гілка була прокладена вище та північніше, нею ми поверталися вже в автобусі. Але і там є проблеми, якийсь час нам довелося простояти, поки техніка розгрібала залишки масивного зсуву.
llrr
21.09.14, 19:14
Дорогу було збудовано в 30-х роках і вона була чи не єдиною, що сполучала Ла Пас із лісистим районом Анд - Юнгас. З роками трафік зростав, а дорога не розширялася, що вкупі з затяжними сезонами дощів робило проїзд нею все небезпечнішим. В останні роки перед реконструкцією цей коротенький, за українськими мірками, відрізок шляху, забирав 200-300 людських життів щороку.
disu
31.09.14, 19:28
Болівійська Дорога Смерті. Небезпечна частина. *для тєх, хто в танкє* небезпечна - отут,де ти стоїш? чи ото прямо
llrr
42.09.14, 00:13Відповідь на 3 від disu
Вєздє. Але там, де прямо - більш небезпечна
disu
52.09.14, 00:18Відповідь на 4 від llrr
тіпа...пєтляющая пьяна дарога?
RilleXX
62.09.14, 09:01
вот им бы сьездить в альпы и посмотреть как в европе делают дороги, может стадноб стало
llrr
72.09.14, 09:27Відповідь на 5 від disu
Ну там без пєтлянія - ніяк.
llrr
82.09.14, 09:30Відповідь на 6 від RilleXX
Так то ж Болівія - мутна країна з президентом - комуністом-корупціонером, любителем Путіна, яка там Європа...Добре вже і так, що реконструювали в інших місцях.
RilleXX
92.09.14, 09:56Відповідь на 8 від llrr
капец капец, вот интересно когда закончится в мире этот беспредел
Мандрівка
102.09.14, 09:59