самолет, авиация, игры, полет, ил-2

Інформація

  • Канал: «Авіація та парашютизм» (293 з 1192)
  • Папка: Іл-2
  • Додана: 31.05.2009
  • Дата зйомки: 9 квітня 2009, 14:03:03
Детальна інформація

Коментарі

Гість: FW

131.05.09, 20:27

Неужели Хартмана подловил? "+".

    231.05.09, 20:38Відповідь на 1 від Гість: FW

    Дик, а що ж його там бить!

      Гість: FW

      331.05.09, 20:49Відповідь на 2 від Max340ms

      Ну значит молодчага, если так. А я на упрощённом уровне сложности ещё хоть как-то могу иногда с истребителями по-тягаться. А когда ставлю нормальный (не говоря уже "как в жизни", то вообще ничего не получается, какая-то дурацкая раскачка по курсу при прицеливании, что не то что бы с истребителем, а в строй бомберов не попадаю.

        431.05.09, 21:02Відповідь на 3 від Гість: FW

        Я граю лише на режимі "как в жизни", відразу починав так грати, потім не треба перевчатись, правда вперше нормально посадив літак лише через тиждень
        А розкачка - то гіроскопічно-реактивні моменти від СУ, які ти засильно намагаєшся компесувати, от і розкачує.

          Гість: FW

          531.05.09, 22:54Відповідь на 4 від Max340ms

          Классно, красавчик. А у тебя "джой" какой, у меня обычный геймпад, как для Sony Playstation, только ещё для указательных пальцев добавлено по второй кнопке спереди. А на счёт "засильно намагаєшся компесувати", то я не знаю, вроде бы и по чуть чуть жму (может из-за того, что в настройках руля направления я выбрал опцию "руль до упора". Ещё такой вопрос: кривые отклика по тангажу и крену для Bf-109 (точнее их последние значения), а то я на одном из сайтов вычитал, что если правильные значения, то это позволит не сваливатся в штопор, при крутых виражах. И там давались значения для ЛаГГ-3 (1941г.), Ла-5 и Аэрокобры. А я хочу освоить Мессершмитт.

            631.05.09, 23:17Відповідь на 5 від Гість: FW

            Штурвал Logitech Freedom 2.4 - керування по 3-ом осям, плавний газ і 10 кнопок.
            Кривими я користуююсь стандартними. Їх коректування маневреності не прибавить, лише полекшить керування, при цому гра стає меншреальною. До кожного літака можна приловчитись й так - зазвичай перед звалюванням літак трусить, якщо починає трясти, далі ручку не тяни, і ще треба визначити мінімальну швидкість (звалювання), з якою краще не літати. Ось і всі хитрощі

              Гість: FW

              731.05.09, 23:27Відповідь на 6 від Max340ms

              Понятно. Я чего спросил за джой, просто мне интересно, можно ли научиться классно летать на таком как у меня, или нужно штурвал и педали и т. д?

                81.06.09, 00:54Відповідь на 7 від Гість: FW

                Взалі то я пробував на аналогах джойста літати, і скажу, що досить нормально, просто треба привикнути. Ось в мее один знайомий так взагалі грає виключно з клави, каже, що йому так зручніше бо так вже звик, проте зі штурвалом всетаки антуражніше.

                  Гість: FW

                  91.06.09, 01:19Відповідь на 8 від Max340ms

                  А, ну если люди на клавах умеют, то значит я еще не натаскался. Просто я не терпеливый наверное, пару раз не получилось и всё, меня сразу всё бесит. Вот только что поиграл чуть чуть, два раза в штопор сорвался и всё вырубил на...

                    101.06.09, 09:43Відповідь на 9 від Гість: FW

                    Ага, терпіння тут просто необхідне.
                    Ну а з штопору треба виходити, якщо висоти вистачає.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна