422.09.09, 23:04Відповідь на 2 від Гість: steamhopper
Це альтернатива класичної схеми зміни кута стріловидності, схема закріплення крила також схожа. Керування аналогічне класичному. Але в такого крила САХ нерухома.
Ніж, ніж,- це ж не я придумав.За логікою того хто придумав таку назву для цього типу крила це скоріше ножиці. Таку класифікацію я до сьогодні не зустрічав
Я мав на увазі, чи не ускладнює це управління літаком взагалі - по правому борту кут стріловидності від’ємний - з іншого - навпаки. Аеродинамічні сили мають діяти трохи по-різному і літак в принципі повинен летіти ніби "боком", тобто під невеликим кутом до напряму польоту. Де я помиляюсь?
923.09.09, 10:12Відповідь на 8 від Гість: steamhopper
Літак, тобто фюзеляж, боком (із ковзанням) не летить, тобто летить нормально. Єдиний недолік такого крила - різні характеристики стійкості і керованосі літака відносно його поздовжньої осі, наприклад лівий і правий крени відрізняються, чи при відносно різкому кабруванні утворюється також лівий крен. Але автоматика це все може компенсувати, правда, якщо я не помиляюсь, саме на цьому літаку її не було.
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
mayor 50
122.09.09, 20:02
Тип "ніж"
Гість: steamhopper
222.09.09, 20:29
Я так розумію на великих швидкостях знижується опір повітря. А керування? Як втакому положенні він тримається?
Max340ms
322.09.09, 23:00Відповідь на 1 від mayor 50
Ніж, ніж ,- це ж не я придумав.
Max340ms
422.09.09, 23:04Відповідь на 2 від Гість: steamhopper
Це альтернатива класичної схеми зміни кута стріловидності, схема закріплення крила також схожа. Керування аналогічне класичному. Але в такого крила САХ нерухома.
mayor 50
522.09.09, 23:13Відповідь на 2 від Гість: steamhopper
Автоматика допомогає
mayor 50
622.09.09, 23:18Відповідь на 3 від Max340ms
За логікою того хто придумав таку назву для цього типу крила це скоріше ножиці. Таку класифікацію я до сьогодні не зустрічав
Max340ms
722.09.09, 23:35Відповідь на 6 від mayor 50
зажди буває перший раз
Гість: steamhopper
823.09.09, 06:07Відповідь на 4 від Max340ms
Я мав на увазі, чи не ускладнює це управління літаком взагалі - по правому борту кут стріловидності від’ємний - з іншого - навпаки. Аеродинамічні сили мають діяти трохи по-різному і літак в принципі повинен летіти ніби "боком", тобто під невеликим кутом до напряму польоту. Де я помиляюсь?
Max340ms
923.09.09, 10:12Відповідь на 8 від Гість: steamhopper
Літак, тобто фюзеляж, боком (із ковзанням) не летить, тобто летить нормально. Єдиний недолік такого крила - різні характеристики стійкості і керованосі літака відносно його поздовжньої осі, наприклад лівий і правий крени відрізняються, чи при відносно різкому кабруванні утворюється також лівий крен. Але автоматика це все може компенсувати, правда, якщо я не помиляюсь, саме на цьому літаку її не було.
Гість: steamhopper
1023.09.09, 10:30Відповідь на 9 від Max340ms
Зрозум’яло