RnR

 / Подорожі Україною
попередня
наступна
Підгорецький замок.
Фото з підвалів. Реконструкція алхімічної лабораторії.... /
Підгорецький замок.
Фото з підвалів. Реконструкція алхімічної лабораторії....

Інформація

Коментарі

13.09.12, 21:21

    215.10.12, 22:55

    в мене теж була лабораторія, хотів колись хіміком бути...щось залишилося, деякі знання теж

      анонім

      315.10.12, 23:11Відповідь на 2 від Пробіотик

      в мене теж була лабораторія, хотів колись хіміком бути...щось залишилося, деякі знання теж
      Така ж лабораторія, подібна ?...алхімічна ?....

        415.10.12, 23:21Відповідь на 3 від анонім

        в мене теж була лабораторія, хотів колись хіміком бути...щось залишилося, деякі знання тежТака ж лабораторія, подібна ?...алхімічна ?....де я писав така? просто лабораторія у сарайчику. набори "яунас хімікус" юний хімік - прибалтійські такі були наборчики, цікаві. плюс раніше були відділи фото в магазинах, де купа реактивів, хозтовари (селитра тощо) і звичайно школа. там я щось просив, щось навіть цупив зібрав собі лабораторію. але коли почались уроки хімії в школі - стало не дуже цікаво там нічого не горіло і не вибухало

          анонім

          515.10.12, 23:23Відповідь на 4 від Пробіотик

          Ясно...школа, як завжди, вміє відбити охоту від улюбленої справи....
          А хімія не мій профіль, ніколи не "дружив" з цим предметом...ні в школі, ні в вузах.......

            615.10.12, 23:30Відповідь на 5 від анонім

            Ясно...школа, як завжди, вміє відбити охоту від улюбленої справи....
            А хімія не мій профіль, ніколи не "дружив" з цим предметом...ні в школі, ні в вузах.......
            а от історію мені привили саме в школі. була училка від Бога, так розповідала, що кожний урок то екскурс у минули, плюс власні експонати, розповіді. я такого вчителя зустрів і в вузі. з таких і беру приклад. навчати треба інтерактивно, щоб учень брав участь в процесі, не бубоніти завчені істини.
            я теж відійшов від точних наук. і фізикою цікавився і астрономією, будував собі телескоп такий був,як Ломоносов поки що толку від мене ніякого зараз орієнтуюся на культурному, письменництво, музика...але астрономію і досі люблю...тільки без цифр так, помріяти.

              анонім

              716.10.12, 07:30Відповідь на 6 від Пробіотик

              А мені в школі відбили охоту до історії...а особливо від української літератури. Вчитель був "заслуженим вчителем урср"...а дивитись на українську літературу з точки зору урср я завжди вважав тупістю, задавав багато питань та не вельми церемонився з висказуваннями. І результаті "3" по українській літературі...хоч атестат був дуже добрий. Школа то взагалі цікава дробилка мізків була, ВУЗи вже інша справа...хоч і був перебор з "ідеологією", але мізки вже були сформовані, і більшість просто "клала" на їхні ідейки і просто механічно, на відчіпного, бубоніла любі їм совкові догми...

                816.10.12, 22:55Відповідь на 7 від анонім

                А мені в школі відбили охоту до історії...а особливо від української літератури. Вчитель був "заслуженим вчителем урср"...а дивитись на українську літературу з точки зору урср я завжди вважав тупістю, задавав багато питань та не вельми церемонився з висказуваннями. І результаті "3" по українській літературі...хоч атестат був дуже добрий. Школа то взагалі цікава дробилка мізків була, ВУЗи вже інша справа...хоч і був перебор з "ідеологією", але мізки вже були сформовані, і більшість просто "клала" на їхні ідейки і просто механічно, на відчіпного, бубоніла любі їм совкові догми...так школа то не вишкіл, а так - витрачання часу. реформа повинна бути, але не табачнігівська

                  анонім

                  916.10.12, 23:31Відповідь на 8 від Пробіотик

                  Ну не знаю... Але деякі моменти примусу повинні бути...лагідного та розумного примусу.... Адже мізки у переважної більшості тієї вікової категорії ну зовсім не заточені до осмисленого пориву в отриманні знань.....

                    1016.10.12, 23:35Відповідь на 9 від анонім

                    Ну не знаю... Але деякі моменти примусу повинні бути...лагідного та розумного примусу.... Адже мізки у переважної більшості тієї вікової категорії ну зовсім не заточені до осмисленого пориву в отриманні знань.....а я про що? особисто я, в старших класах був серед групи хуліганів, так буває. я бачив як іншого історика обпльовували, кидали на його уроки димовуху і взагалі вижили бідолагу. де дисципліна? як у тому Єралаші з Хазановим - треба бути ще людиною, а не ганчіркою. вишкіл повинен бути обов'язково, але з таким уклоном, щоб дитина бажала вчитися, а не йшла на каторгу.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна