Розп'яття з Леонтієм Свічкою. Кінець XVII ст.

Колекція ікон Національного художнього музею — одна з найвідоміших і найзначніших в Україні. Вона належить до рідкісних і унікальних зібрань, які достойно репрезентують український іконопис.
Докладніше ::  http://namu.kiev.ua/ua/about/collections/icon-painting/1.html / церковь, церква, икона, православие, християнство, українська ікона, український іконостас
Розп'яття з Леонтієм Свічкою. Кінець XVII ст.

Колекція ікон Національного художнього музею — одна з найвідоміших і найзначніших в Україні. Вона належить до рідкісних і унікальних зібрань, які достойно репрезентують український іконопис.
Докладніше :: http://namu.kiev.ua/ua/about/collections/icon-painting/1.html

Інформація

  • Канал: «Старовина» (16131 з 19088)
  • Папка: Український іконостас
  • Додана: 14.01.2015
  • Камера: Realview 0 1 1 1 ScanMate F14
  • Дата зйомки: 30 березня 2009, 16:31:08
Детальна інформація

Коментарі

113.01.15, 23:51

Нове, світське спрямування ще виразніше проступає в іконі «Розп'яття» кінця XVII століття з ктиторським портретом лубенського полковника Леонтія Свічки. Гострота індивідуальної характеристики не поступається портретному живопису того часу. Якщо іконографічна схема композиції ще зберігає свою стабільність, то засоби живописного втілення різко змінюються. Тут нічого не залишається від умовної площинності іконописної манери: об'ємне трактування постаті надає їй матеріальної вагомості, замкнений простір проривається вглиб через реалістично відтворений краєвид. Отже, в українській іконі відбувається злам у бік світського світосприймання; художники опановують засоби західноєвропейського живопису. (с)
http://namu.kiev.ua/ua/about/collections/icon-painting/6.html