Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Суб'єкт у сфері онлайн-медіа
Назва онлайн-медіа – «i.ua»
Адреса: 04050, місто Київ, вул. Мельникова, буд. 12
E-mail: [email protected]
Телефон: 044-205-43-00
Ідентифікатор медіа – R40-06580
Матеріали сайту i.ua призначені для осіб старше 21 року (21+). Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил (принципів) відповідальної гри. При виявленні перших ознак залежності негайно зверніться до спеціаліста. Пам'ятайте, що участь в азартних іграх не може бути джерелом доходів або альтернативою роботі. Інформаційний ресурс i.ua не проводить ігри на реальні та/або віртуальні гроші, також сайт не приймає ні в якій формі оплату ставок та інших платежів, які пов’язані/можуть бути пов’язані з азартними іграми, букмекерами чи тоталізаторами. Будь-які матеріали на інформаційному ресурсі i.ua публікуються виключно в інформаційних цілях.
Коментарі
Гість: mayor 50
122.09.09, 20:02
Тип "ніж"

Гість: steamhopper
222.09.09, 20:29
Я так розумію на великих швидкостях знижується опір повітря. А керування? Як втакому положенні він тримається?
Max340ms
322.09.09, 23:00Відповідь на 1 від Гість: mayor 50
Ніж, ніж
,- це ж не я придумав.
Max340ms
422.09.09, 23:04Відповідь на 2 від Гість: steamhopper
Це альтернатива класичної схеми зміни кута стріловидності, схема закріплення крила також схожа. Керування аналогічне класичному. Але в такого крила САХ нерухома.
Гість: mayor 50
522.09.09, 23:13Відповідь на 2 від Гість: steamhopper
Автоматика допомогає
Гість: mayor 50
622.09.09, 23:18Відповідь на 3 від Max340ms
За логікою того хто придумав таку назву для цього типу крила це скоріше ножиці. Таку класифікацію я до сьогодні не зустрічав
Max340ms
722.09.09, 23:35Відповідь на 6 від Гість: mayor 50
Гість: steamhopper
823.09.09, 06:07Відповідь на 4 від Max340ms
Я мав на увазі, чи не ускладнює це управління літаком взагалі - по правому борту кут стріловидності від’ємний - з іншого - навпаки. Аеродинамічні сили мають діяти трохи по-різному і літак в принципі повинен летіти ніби "боком", тобто під невеликим кутом до напряму польоту. Де я помиляюсь?
Max340ms
923.09.09, 10:12Відповідь на 8 від Гість: steamhopper
Літак, тобто фюзеляж, боком (із ковзанням) не летить, тобто летить нормально. Єдиний недолік такого крила - різні характеристики стійкості і керованосі літака відносно його поздовжньої осі, наприклад лівий і правий крени відрізняються, чи при відносно різкому кабруванні утворюється також лівий крен. Але автоматика це все може компенсувати, правда, якщо я не помиляюсь, саме на цьому літаку її не було.
Гість: steamhopper
1023.09.09, 10:30Відповідь на 9 від Max340ms
Зрозум’яло