Краще не думати про сумне.. Існує факт стримування. А ще нагода використовувати передові знання і виробничі можливості держави, у інших сферах таких коштів не існує. Справа у тому, що тепер комусь невигідний розвиток такого потенціалу.
Рухомі сопла + приголомшливі інші показники, котрі продовжують і розвивають традиції легендарного СУ-27, - це фантастика. Однак і майстерність пілотажу має бути на найвищому рівні. Це не як, скажімо, в ІЛ-76, де поки щось повернеш, пройде ціла вічність (але й там має бути максимальна майстерність!). Тут машина дуже чуттєва до твоїх рук - слухається їхнього найменшого поруху. На швидкостях понад 2000 км/год (та й навіть на швидкості, скажімо, 600 км/год) до цього треба ставитись з усією серйозністю і повагою. Повагою до всіх - до літака, до себе, до людей, що внизу...
Фото - супер!
Дякую за відео. Класно!
Сам теж не раз бачив - і на МІГах, і на СУшках (-27). Був на авіашоу в Скнилові і влітку 1992, і на пріснопамятному шоу 27.07.2002, бодай не згадувати...
Ці рухомі сопла особливо важливі при виконанні "Кобри". Бо "мертві петлі" можна зробити на багатьох літаках, "кобри" - далеко не на всіх. Два хвости, звичайно, - в цю ж тему. Там, на відео, ближче до початку - гарна комбінація, майже як у фігурному катанні , "петля" в поєднанні з "бочкою", і тут же - практично вихід на "кобру".
Теж був на Скнилові.А щодо пілотажу - тепер дебати ідуть що ж важливіше - пілотаж і маневреність у ближньому бою, чи невидимість і раннє виявлення цілі у дальньому.
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
Jag
118.07.11, 19:08
Alvo
218.07.11, 22:26
Супер-красавец!... Но как подумаешь, сколько он стоит и для чего предназначен, становится совсем не радостно от факта существования его и ему подобных
uraha
318.07.11, 22:36Відповідь на 2 від Alvo
Краще би на шоу тільки використовували.
Левус
419.07.11, 07:31
Краще не думати про сумне.. Існує факт стримування. А ще нагода використовувати передові знання і виробничі можливості держави, у інших сферах таких коштів не існує. Справа у тому, що тепер комусь невигідний розвиток такого потенціалу.
trifolium
54.08.11, 14:08
ako
614.02.12, 17:41
Рухомі сопла + приголомшливі інші показники, котрі продовжують і розвивають традиції легендарного СУ-27, - це фантастика. Однак і майстерність пілотажу має бути на найвищому рівні. Це не як, скажімо, в ІЛ-76, де поки щось повернеш, пройде ціла вічність (але й там має бути максимальна майстерність!). Тут машина дуже чуттєва до твоїх рук - слухається їхнього найменшого поруху. На швидкостях понад 2000 км/год (та й навіть на швидкості, скажімо, 600 км/год) до цього треба ставитись з усією серйозністю і повагою. Повагою до всіх - до літака, до себе, до людей, що внизу...
Фото - супер!
uraha
714.02.12, 17:44Відповідь на 6 від ako
Ось відео пілотажу схожої машини з рухомими соплами
http://video.i.ua/user/2548344/54889/303149/
ako
814.02.12, 17:58Відповідь на 7 від uraha
Дякую за відео. Класно!
Сам теж не раз бачив - і на МІГах, і на СУшках (-27). Був на авіашоу в Скнилові і влітку 1992, і на пріснопамятному шоу 27.07.2002, бодай не згадувати...
Ці рухомі сопла особливо важливі при виконанні "Кобри". Бо "мертві петлі" можна зробити на багатьох літаках, "кобри" - далеко не на всіх. Два хвости, звичайно, - в цю ж тему. Там, на відео, ближче до початку - гарна комбінація, майже як у фігурному катанні , "петля" в поєднанні з "бочкою", і тут же - практично вихід на "кобру".
uraha
914.02.12, 18:12Відповідь на 8 від ako
Теж був на Скнилові.А щодо пілотажу - тепер дебати ідуть що ж важливіше - пілотаж і маневреність у ближньому бою, чи невидимість і раннє виявлення цілі у дальньому.