Картини Шевченка__Почаївська лавра з півдня
1846. Папір, акварель. 28,9 х 37,8.
Тарас Шевченко за завданням Археографічної комісії виїхав до Київської, Подільської і Волинської губерній. Зокрема, йому було доручено відвідати Почаївську лавру та замалювати її зовнішній вигляд, інтер'єр собору і краєвид, який відкривається із лаврської тераси на околиці.
Шевченко із захопленням змалював лавру і виконав не три, а чотири акварелі та три ескізи олівцем. На малюнку зображено осяяний сонцем архітектурний комплекс Почаївської лаври з Успенським собором у центрі.
На передньому плані вбога хатинка під солом'яною стріхою, а поряд повітка й хлів. Подвір'я обнесене похиленим тином із розчиненими ворітьми. До лаври в'їздили дорогою, що веде нагору. При в'їзді ліворуч — двоповерховий будинок архієрея, праворуч — одноповерховий готель, в якому проживав Шевченко. З готельного балкона відкривається чудовий краєівид на околиці й кременецькі гори.
Напрочуд вдало художник передає гру яскравих осінніх кольорів і світлотіньових контрастів: блакитно-сіре хмарне небо, прозоре повітря, жовтаво-зеленувате листя дерев, сліпучо-білі споруди Успенського собору. Все це характеризує Шевченка як великого колориста, зрілого майстра архітектурного пейзажу.
http://tarasshevchenko.at.ua/photo/pochajivska_lavra_z_pivdnja_1846/2-0-62
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
K-ATRIN
123.01.15, 13:12
На передньому плані вбога хатинка під солом'яною стріхою, а поряд повітка й хлів. Подвір'я обнесене похиленим тином із розчиненими ворітьми. До лаври в'їздили дорогою, що веде нагору. При в'їзді ліворуч — двоповерховий будинок архієрея, праворуч — одноповерховий готель, в якому проживав Шевченко. З готельного балкона відкривається чудовий краєівид на околиці й кременецькі гори.
Напрочуд вдало художник передає гру яскравих осінніх кольорів і світлотіньових контрастів: блакитно-сіре хмарне небо, прозоре повітря, жовтаво-зеленувате листя дерев, сліпучо-білі споруди Успенського собору. Все це характеризує Шевченка як великого колориста, зрілого майстра архітектурного пейзажу.
http://tarasshevchenko.at.ua/photo/pochajivska_lavra_z_pivdnja_1846/2-0-62