Їздив "Хюйдайом". Електричка як електричка - усю дорогу сидиш, згорбившись,підібгавши ноги аж судорги беруть. Лише вартість квитка зашкалює. І "швидкісним" язик не повертається назвати: на шляху з Києва до Дніпра 160км/год набрав лише раз: на ділянці Кагарлик - Миронівка. (не те що в старому-доброму купе чи плацкарті... А ще колись в пасажирських поїздах були ЗАГАЛЬНІ вагони, куди поміщалось 80 пасажирів, але там за мізерну ціну можна було на 3-тю полицю завалитись, і спиш як дядько...
Електричка - вона і є електричка! Повинна по всіх полустанках пасажирів підбирати. А на дальніх чи швидкісних маршрутах найкраще працюють нормальні пасажирські з локомотивною тягою і купейними, плацкартними, загальними вагонами (до речі куди пропали з пасажирських ЗАГАЛЬНІ вагони, в яких колись можна було дешево і сердито добратись при браку коштів на щось комфортніше?)
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
ab absurdo
11.01.15, 16:38
Наші електрички, що їздять з Києва на Вінницю і Хмельницький, набагато комфортніші
D@L@S
22.01.15, 08:53Відповідь на 1 від ab absurdo
Електричка - вона і є електричка! Повинна по всіх полустанках пасажирів підбирати. А на дальніх чи швидкісних маршрутах найкраще працюють нормальні пасажирські з локомотивною тягою і купейними, плацкартними, загальними вагонами (до речі куди пропали з пасажирських ЗАГАЛЬНІ вагони, в яких колись можна було дешево і сердито добратись при браку коштів на щось комфортніше?)
ab absurdo
32.01.15, 09:51Відповідь на 2 від D@L@S
Укрзалізниця- дійна корова для корупціонерів у керівництві
D@L@S
42.01.15, 10:48Відповідь на 3 від ab absurdo