Для Nickkey. Автобус NeoLAZ 5208 Lemberg. Є трохи менший (на два метри й 10 місць) NeoLAZ 4207 Lemberg. Двигуни MAN, трансмісії й ще дещо ZF. /
Для Nickkey. Автобус NeoLAZ 5208 Lemberg. Є трохи менший (на два метри й 10 місць) NeoLAZ 4207 Lemberg. Двигуни MAN, трансмісії й ще дещо ZF.

Інформація

Коментарі

117.08.15, 22:05

Треба ще двигуни навчитися робити хороші.

    217.08.15, 23:15

    Спасибо, Алексей!

    Хорошо,что везде внутри стоит немецкая техника)

      318.08.15, 10:51Відповідь на 1 від Nech sa paci

      Не думаю, що це потрібно. Чим більша серія, тим краще виходить, плюс досвід, культура виробництва й т.і. Є речі, котрі краще й дешевше купувати, так працюють в усьому світі, окрім колишнього Союзу, звісно, але якраз від цього й потрібно якнайшвидше відмовлятись.

        418.08.15, 11:01Відповідь на 2 від Nickkey

        Не везде и не все. Как и во всем мире принято, берется лучшее и приемлемое. Там и американское есть и даже турецкое - сиденья... Но согласись, что віглядит аппарат классно. Я полазил по нему придирчиво (я инженер-автомобилист по одному образованию), сравнивал с подобным MAN (последний, правда, - трехосный), так этот во многом получше даже. MAN, правда был не последней модели, но и ЛАЗу больше десяти лет давно... Его потому и назвали на немецкий лад, что использовали немецкие комплектующие.

          518.08.15, 16:16Відповідь на 3 від Alexis55

          Треба бути максимально незалежними від інших.

            618.08.15, 19:32Відповідь на 5 від Nech sa paci

            В сучасному світі це неможливо й зовсім не треба. Ти зараз на якому компьютері клацаєш? Також треба собі майструвати? Це росіяни так роблять, тому й живуть ізгоями.

              719.08.15, 01:43Відповідь на 4 від Alexis55

              Понятно,что не везде. Американцам и туркам можно и сиденья доверить,но не двигатели
              Согласен,выглядит прилично

                819.08.15, 15:56Відповідь на 6 від Alexis55

                Треба ізпідтишка щось майструвати. Ось американці не дадуть росіянам якусь детальку до нафтових вишок -- і ті не зможуть видобувати в Арктиці.

                А ми так можемо докотитися, що лише пшеницю вироблятимемо й руду.

                  919.08.15, 18:40Відповідь на 8 від Nech sa paci

                  "ізпідтишка" гарно дуля виходить, а двигун для того надто складний й потребує значної кваліфікації й устаткування. Вже не кажу про інженерію. На жаль, такі як в тебе погляди на це досить поширені серед керівників - "що там його робити, клепаєш тай все". Це в конторі можна писати аби що, потім хтось перпише й може навіть до розуму доведе, а от те, що робиться руками - потребує голови! Пшениця, яйця, птиця й інші продукти будуть потрібні завжди й бесперервно, й за них добре платитимуть в тому числі й двигунами. Росія якраз і розплачується за те, шо переоцінила важливість і незамінну цінність єнергоносіїв, а зараз все не так просто й дуже довго наверстувати.

                    1019.08.15, 18:44Відповідь на 7 від Nickkey

                    Категорически не согласен - у американцев есть очень хорошие дизели. А по долговечности они вообще вне всякой конкуренции. Может они немного отстают в плане єкологии но и єто спорное мнение.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна