Не думаю, що це потрібно. Чим більша серія, тим краще виходить, плюс досвід, культура виробництва й т.і. Є речі, котрі краще й дешевше купувати, так працюють в усьому світі, окрім колишнього Союзу, звісно, але якраз від цього й потрібно якнайшвидше відмовлятись.
Не везде и не все. Как и во всем мире принято, берется лучшее и приемлемое. Там и американское есть и даже турецкое - сиденья... Но согласись, что віглядит аппарат классно. Я полазил по нему придирчиво (я инженер-автомобилист по одному образованию), сравнивал с подобным MAN (последний, правда, - трехосный), так этот во многом получше даже. MAN, правда был не последней модели, но и ЛАЗу больше десяти лет давно... Его потому и назвали на немецкий лад, что использовали немецкие комплектующие.
В сучасному світі це неможливо й зовсім не треба. Ти зараз на якому компьютері клацаєш? Також треба собі майструвати? Це росіяни так роблять, тому й живуть ізгоями.
"ізпідтишка" гарно дуля виходить, а двигун для того надто складний й потребує значної кваліфікації й устаткування. Вже не кажу про інженерію. На жаль, такі як в тебе погляди на це досить поширені серед керівників - "що там його робити, клепаєш тай все". Це в конторі можна писати аби що, потім хтось перпише й може навіть до розуму доведе, а от те, що робиться руками - потребує голови! Пшениця, яйця, птиця й інші продукти будуть потрібні завжди й бесперервно, й за них добре платитимуть в тому числі й двигунами. Росія якраз і розплачується за те, шо переоцінила важливість і незамінну цінність єнергоносіїв, а зараз все не так просто й дуже довго наверстувати.
Категорически не согласен - у американцев есть очень хорошие дизели. А по долговечности они вообще вне всякой конкуренции. Может они немного отстают в плане єкологии но и єто спорное мнение.
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
Nech sa paci
117.08.15, 22:05
Треба ще двигуни навчитися робити хороші.
Nickkey
217.08.15, 23:15
Спасибо, Алексей!
Хорошо,что везде внутри стоит немецкая техника)
Alexis55
318.08.15, 10:51Відповідь на 1 від Nech sa paci
Не думаю, що це потрібно. Чим більша серія, тим краще виходить, плюс досвід, культура виробництва й т.і. Є речі, котрі краще й дешевше купувати, так працюють в усьому світі, окрім колишнього Союзу, звісно, але якраз від цього й потрібно якнайшвидше відмовлятись.
Alexis55
418.08.15, 11:01Відповідь на 2 від Nickkey
Не везде и не все. Как и во всем мире принято, берется лучшее и приемлемое. Там и американское есть и даже турецкое - сиденья... Но согласись, что віглядит аппарат классно. Я полазил по нему придирчиво (я инженер-автомобилист по одному образованию), сравнивал с подобным MAN (последний, правда, - трехосный), так этот во многом получше даже. MAN, правда был не последней модели, но и ЛАЗу больше десяти лет давно... Его потому и назвали на немецкий лад, что использовали немецкие комплектующие.
Nech sa paci
518.08.15, 16:16Відповідь на 3 від Alexis55
Треба бути максимально незалежними від інших.
Alexis55
618.08.15, 19:32Відповідь на 5 від Nech sa paci
В сучасному світі це неможливо й зовсім не треба. Ти зараз на якому компьютері клацаєш? Також треба собі майструвати? Це росіяни так роблять, тому й живуть ізгоями.
Nickkey
719.08.15, 01:43Відповідь на 4 від Alexis55
Понятно,что не везде. Американцам и туркам можно и сиденья доверить,но не двигатели
Согласен,выглядит прилично
Nech sa paci
819.08.15, 15:56Відповідь на 6 від Alexis55
Треба ізпідтишка щось майструвати. Ось американці не дадуть росіянам якусь детальку до нафтових вишок -- і ті не зможуть видобувати в Арктиці.
А ми так можемо докотитися, що лише пшеницю вироблятимемо й руду.
Alexis55
919.08.15, 18:40Відповідь на 8 від Nech sa paci
"ізпідтишка" гарно дуля виходить, а двигун для того надто складний й потребує значної кваліфікації й устаткування. Вже не кажу про інженерію. На жаль, такі як в тебе погляди на це досить поширені серед керівників - "що там його робити, клепаєш тай все". Це в конторі можна писати аби що, потім хтось перпише й може навіть до розуму доведе, а от те, що робиться руками - потребує голови! Пшениця, яйця, птиця й інші продукти будуть потрібні завжди й бесперервно, й за них добре платитимуть в тому числі й двигунами. Росія якраз і розплачується за те, шо переоцінила важливість і незамінну цінність єнергоносіїв, а зараз все не так просто й дуже довго наверстувати.
Alexis55
1019.08.15, 18:44Відповідь на 7 від Nickkey
Категорически не согласен - у американцев есть очень хорошие дизели. А по долговечности они вообще вне всякой конкуренции. Может они немного отстают в плане єкологии но и єто спорное мнение.