226.03.19, 22:35Відповідь на 1 від Гість: гогінцоллєр
потрібен лише трансформатор. фазування важливе. початок вторічної треба почепити на кінець первічної. не бачачи транс, не можу сказати що є і як. а схема класична, автотрансформатор. в стабілізаторах напруги використовують цей принцип
потрібен лише трансформатор. фазування важливе. початок вторічної треба почепити на кінець первічної. не бачачи транс, не можу сказати що є і як. а схема класична, автотрансформатор. в стабілізаторах напруги використовують цей принципну фазування не проблема
а якшо кадьор ше вчіпити то допоможе...чи не важливо впринципі
Тільки користувачі, що мають VIP-акаунт, можуть приховувати блок з рекламою або ж, тільки в альбомах тих користувачів, які придбали собі VIP-акаунт, ви можете приховати цей блок.
Коментарі
Гість: гогінцоллєр
126.03.19, 22:30
там є два вивода ..один на 50 вольт інший на 60..но то приблизно
а обдув нада?
є всякі радіатори алюмінієві...
SFM
226.03.19, 22:35Відповідь на 1 від Гість: гогінцоллєр
потрібен лише трансформатор. фазування важливе. початок вторічної треба почепити на кінець первічної. не бачачи транс, не можу сказати що є і як. а схема класична, автотрансформатор. в стабілізаторах напруги використовують цей принцип
Гість: гогінцоллєр
326.03.19, 22:39Відповідь на 2 від SFM
ну фазування не проблемаа якшо кадьор ше вчіпити то допоможе...чи не важливо впринципі
SFM
426.03.19, 22:47Відповідь на 3 від Гість: гогінцоллєр
він не потрібен. в двигуні від для зсування фаз, а цим буде займатись частотник. а активну в реактивну нагрузку перетворювати ... хз навіщо