Св.Варвара і Катерина. 1740-ві рр.

Колекція ікон Національного художнього музею — одна з найвідоміших і найзначніших в Україні. Вона належить до рідкісних і унікальних зібрань, які достойно репрезентують український іконопис.
Докладніше ::  http://namu.kiev.ua/ua/about/collections/icon-painting/1.html / церковь, церква, икона, православие, християнство, українська ікона, український іконостас
Св.Варвара і Катерина. 1740-ві рр.

Колекція ікон Національного художнього музею — одна з найвідоміших і найзначніших в Україні. Вона належить до рідкісних і унікальних зібрань, які достойно репрезентують український іконопис.
Докладніше :: http://namu.kiev.ua/ua/about/collections/icon-painting/1.html

Інформація

  • Канал: «Сделано руками» (20756 з 24817)
  • Папка: Український іконостас
  • Додана: 14.01.2015
  • Дата зйомки: 30 березня 2009, 16:35:36
Детальна інформація

Коментарі

114.01.15, 00:33

У першій половині XVIII століття бароко вступає в зрілу стадію свого розвитку, набуваючи особливої пишноти, соковитості, рафінованої витонченості форм. Найдовершенішими зразками живопису того часу можна назвати парні ікони великомучениць: Анастасії та Іулянії, http://photo.i.ua/user/2585461/433129/12808201/ Варвари та Катерини — справжні перлини музейного зібрання. Вишуканих, витончено жіночних, сповнених грації святих дів написано за новими канонами краси, де немає місця ні аскетичній суворості, ні умовному відчуженню образів. Усе в іконах переплелося у гармонійній єдності: вишуканість форм, делікатне світлотіньове ліплення, краса пропорцій постатей, плавність вигнутих ліній.

    214.01.15, 00:33Відповідь на 1 від K-ATRIN

    Та найголовніше, що надає іконам чарівності, — їх колорит, де барви переливаються і мерехтять, як самоцвіти. Написані з ювелірною довершеністю візерунки й орнаменти на коштовному вбранні (лесуванням по золотому та срібному тлу) разом із позолоченим різьбленням доповнюють усю колірну симфонію, розроблену з дивовижним смаком і благородством. (с)
    http://namu.kiev.ua/ua/about/collections/icon-painting/7.html