Їздив "Хюйдайом". Електричка як електричка - усю дорогу сидиш, згорбившись,підібгавши ноги аж судорги беруть. Лише вартість квитка зашкалює. І "швидкісним" язик не повертається назвати: на шляху з Києва до Дніпра 160км/год набрав лише раз: на ділянці Кагарлик - Миронівка. (не те що в старому-доброму купе чи плацкарті... А ще колись в пасажирських поїздах були ЗАГАЛЬНІ вагони, куди поміщалось 80 пасажирів, але там за мізерну ціну можна було на 3-тю полицю завалитись, і спиш як дядько... /
Їздив "Хюйдайом". Електричка як електричка - усю дорогу сидиш, згорбившись,підібгавши ноги аж судорги беруть. Лише вартість квитка зашкалює. І "швидкісним" язик не повертається назвати: на шляху з Києва до Дніпра 160км/год набрав лише раз: на ділянці Кагарлик - Миронівка. (не те що в старому-доброму купе чи плацкарті... А ще колись в пасажирських поїздах були ЗАГАЛЬНІ вагони, куди поміщалось 80 пасажирів, але там за мізерну ціну можна було на 3-тю полицю завалитись, і спиш як дядько...

Інформація

  • Папка: InLok (84 з 117)
  • Додана: 22.09.2014
  • Камера: Samsung GT-S5610
  • Дата зйомки: 20 серпня 2014, 7:31:16
Детальна інформація

Коментарі

11.01.15, 16:38

Наші електрички, що їздять з Києва на Вінницю і Хмельницький, набагато комфортніші

    22.01.15, 08:53Відповідь на 1 від ab absurdo

    Електричка - вона і є електричка! Повинна по всіх полустанках пасажирів підбирати. А на дальніх чи швидкісних маршрутах найкраще працюють нормальні пасажирські з локомотивною тягою і купейними, плацкартними, загальними вагонами (до речі куди пропали з пасажирських ЗАГАЛЬНІ вагони, в яких колись можна було дешево і сердито добратись при браку коштів на щось комфортніше?)

      32.01.15, 09:51Відповідь на 2 від D@L@S

      Укрзалізниця- дійна корова для корупціонерів у керівництві

        42.01.15, 10:48Відповідь на 3 від ab absurdo